Workshop Zutphen: Hoe krijg ik aandacht in de media?

KrantenHoe zorg je er voor dat jouw nieuws wordt meegenomen door een redactie? Dit is een vraag die je als ondernemer wellicht vaker door je hoofd is gegaan. Hoe pak je dat nou het beste aan?

De beste antwoorden krijg je vanuit de bron zelf. In samenwerking met de Zutphense journalist Misha Hofland wordt deze workshop ‘Hoe krijg ik aandacht in de media?’ mogelijk gemaakt.

Misha Hofland: “Als ervaren freelancer voor onder andere de Stentor krijg ik regelmatig vragen als: Hoe krijg ik aandacht voor mijn nieuwtje of evenement? En: Hoe schrijf ik een goed persbericht? Een goed begrip van hoe (regionale) media werken en hoe je aantrekkelijk schrijft kan je kansen op aandacht in die media aanzienlijk vergroten.”

In één avond wordt uit de doeken gedaan:

  • hoe redacties werken
  • hoe je aantrekkelijk schrijft
  • waar een goed persbericht aan moet voldoen

Ter plekke ga je bovendien samen aan de slag met het beoordelen van enkele persberichten en het gezamenlijk bespreken van kansen en mogelijkheden op mediagebied.

Na afloop zal de presentatie met enkele handige reminders online beschikbaar worden gesteld.

Datum en tijd:

Maandag 19 mei 2014, start om 19.30 uur. Inloop vanaf 19.15 uur

Bij voldoende belangstelling wordt er ook een tweede avond georganiseerd. Mocht je dus mee willen doen, maar op 19 mei niet kunnen: laat het ons weten!

Locatie:

Bedrijfsverzamelgebouw De Haeve, Waterstraat 5 in Zutphen

Kosten:

€ 30,00 euro per persoon

Aanmelden via:

http://krachtzieners.wordpress.com/workshop-hoe-krijg-ik-aandacht-in-de-media/